Biuletyn Informacji Publicznej
Samorządowe Kolegium Odwoławcze

logo bip

Zarządzenie nr 2/2025

Data publikacji: 22-01-2025 00:00

ZARZĄDZENIE NR 2/2025

Prezesa

Samorządowego Kolegium Odwoławczego

w Gorzowie Wlkp.

z dnia 2 stycznia 2025

w sprawie wstrzymania uruchomienia trybu doręczeń w ramach

publicznej usługi hybrydowej

 

§ 1.

Stosownie do treści art. 147 ust. 5 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1045 ze zm.), pod dokonaniu analizy możliwości uruchomienia od dnia 1 stycznia 2025 r. trybu doręczeń w ramach publicznej usługi hybrydowej (PUH), stwierdza się, co następuje:

1) ze względu na przesłanki organizacyjne korespondencja nie może być doręczana w trybie publicznej usługi hybrydowej podmiotom publicznym, osobom fizycznym oraz podmiotom niebędącym podmiotem publicznym;

2) z uwagi na okoliczności wskazane w punkcie 1 ), w zakresie działalności Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wielkopolskim do chwili odwołania niniejszego zarządzenia, nie później jednak niż do dnia 31 grudnia 2025 r., zastosowania nie będzie znajdował art. 5 ustawy o doręczeniach elektronicznych;

3) podjęte zostaną działania organizacyjne ukierunkowane na możliwie najszybsze usunięcie przesłanek, o których mowa w pkt 1).

§ 2.

Zarządzenie wchodzi w życie w dniu wydania ze skutkiem od dnia 1 stycznia

2025 r.



 zarzadzenie_22025.pdf

opublikował:

ostatnie zmiany: 22-01-2025 12:11 przez
czytany: 90
Rejestr zmian

Zarządzenie nr 1/2025

Data publikacji: 22-01-2025 00:00

ZARZĄDZENIE NR 1/2025

Prezesa

Samorządowego Kolegium Odwoławczego

w Gorzowie Wlkp.

z dnia 2 stycznia 2025

w sprawie wstrzymania uruchomienia trybu doręczeń w ramach publicznej

usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego

 

§ 1.

Stosownie do treści art. 147 ust. 5 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1045 ze zm.), pod dokonaniu analizy możliwości uruchomienia od dnia 1 stycznia 2025 r. trybu doręczeń w ramach publicznej us-ługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego (PURDE) stwierdza się, co następuje:

1) ze względu na przesłanki organizacyjne korespondencja nie może być doręczana w trybie publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego na adres do doręczeń elektronicznych osobom fizycznym oraz podmiotom niebędącym podmiotem publicznym;

2) z uwagi na okoliczności wskazane w punkcie 1 ), w zakresie działalności Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wielkopolskim do chwili odwołania niniejszego zarządzenia, nie później jednak niż do dnia 31 grudnia 2025 r., zastosowania nie będzie znajdował art, 4 ustawy o doręczeniach elektronicznych;

3) podjęte zostaną działania organizacyjne ukierunkowane na możliwie najszybsze usunięcie przesłanek, o których mowa w pkt 1).

§ 2.

Zarządzenie wchodzi w życie w dniu wydania ze skutkiem od dnia 1 stycznia 2025 r.



 zarzadzenie_12025.pdf

czytany: 95
Rejestr zmian

Zarządzenie nr 60/18 Prezesa Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp.

Data publikacji: 21-12-2018 00:00

 

Zarządzenie nr 60/18 Prezesa Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp.

 

 

czytany: 702
Rejestr zmian